Sunday 17 March 2013

Assalamualaikum w.r.t
Syukur ke hadrat Illahi untuk julung-julung kalinya pihak Dimac berjaya menganjurkan Rehlah Dimac yang bertempat di Pantai Saujana Port Dickson. Alhamdulillah tampuk kepimpinan Dimac yang baru ini mampu membawa perubahan yang positif terhadap semua ahli Dimac amnya.
Slot pengisian yang sangat bermakna ini telah disampaikan oleh Dr,Khairunnezam Bin Mohd Noor (pensyarah FKP). Pelbagai tips dan nasihat mengenai pengurusan masa yang baik telah didedahkan kepada peserta yang hadir.



Pelbagai aktiviti menarik yang dikendalikan oleh Dr.Nneezam sendiri. Hampir kesemua 80 orang peserta yang hadir turut memberikan kerjasama yang sebaiknya.





Usaha Dimac ini juga turut mendapat sokongan daripada pihak Pmfkp dan beberapa mahasiswa daripada fakulti lain. Antara acara lain yg turut dimuatkan adalah LDK, mandi santai, gotong-royong dan banyak lagi. Insyallah..program yang selanjutnya akan berjalan dalam masa yang terdekat, kerjasama dari.semua pihak amat diharapkan. Terima kasih ..SEMOGA UKHUWAH YANG DIBINA AKAN BERKEKALAN SELAMANYA..AMIN.. 10/3/2013 Dalam Kenangan...

0 comments: