Sunday 1 July 2012

Salam kepada semua ahli2x DIMAC.
semoga dalam keadaan yang sihat sejahtera hendaknya. AMIN~.




Selepas mengharungi 'peperangan' sengit yang memerlukan pelajar untuk memerah otak untuk merungkai jawapan bagi soalan yang mencabar serta menguji minda untuk pelajar. Akhirnya dengan lafaz ALHAMDULILLAH, berakhirlah sudah final exam yang berlangsung selama sebulan di bumi USIM. Semoga kepada rakan-rakan sekalian berpuas hati dengan jawapan anda. 


Dan harus diingatkan kepada rakan2x sekalian agar banyak2xkan berdoa dan Solat Hajat kepada yang TUHAN YANG MENENTUKAN SEGALANYA keputusan yang bakal kita dapat Nanti.


Dan Umumnya kita pun dah maklum, bila habis sahaja final exam, maka bermula la percutian yang panjang dan paling menyeronokkan buat pelajar khususnya rakan2x di mana kita dapat bersama keluarga masing2x setelah sekian lama terperap di bumi USIM.hehe...






Kepada yang rakan2x yang pulang ke kampung sama ada naik bas ke @ motor ke,@ kereta ke @ Komuter dan Kapal terbang , berhati2x la di jalan raya dan semoga selamat sampai ke tempat destinasi masing2x. Jaga diri.


Peringatan kepada semua, jangan terlalu leka @ alpa dengan percutian yang panjang nie, ambil kesempatan nie untuk mendekatkan diri kepada ALLAH S.W.T, atau mungkin boleh membantu keluarga anda dengan mengemas rumah @ menyediakan makanan untuk keluarga di mana dapat  meringankan sedikit sebanyak beban ibu bapa kita. Atau mungkin juga cari kerja untuk mendapatkan pengalaman untuk praktikal nanti. Janji buatla kerja yang berfaedah serta diredhai oleh ALLAH S.W.T.


Akhir kalam dengan Selamat Bercuti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..

0 comments: